Záruka začíná běžet následující den od převzetí zboží. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Vždy je třeba sdělit charakter vady, doložit kupní doklad, záruční list - byl-li dodán a uvést kontaktní údaje. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu. Na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 kalendářních dnů. V případě, že konec reklamace připadá na nepracovní den, posouvá se konec reklamace na nejbližší následující pracovní den. Reklamační lhůta se počítá ode dne následujícího od obdržení zboží.
Práva spotřebitele při uplatnění záruky
Odstranitelná vada - právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.
Neodstranitelná vada bránící řádnému užívání - právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy.
Odstranitelná vada vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání - právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada byla již v záruční době nejméně dvakrát odstraňována. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
Při reklamaci v rámci zákonné záruky je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy za pomoci dokladu o koupi a záručním listem, byl-li vydán. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o převzetí zboží k reklamačním účelům. Po vyřízení reklamace je prodávajíc povinen předat doklad o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Záruka se nevztahuje
Poškození zboží při přepravě - nutno řešit s přepravcem ihned při převzetí zásilky
Na neodbornou manipulaci, zacházení, obsluhu či používání zboží. Pokyny ke správnému užívání výrobku jsou uvedeny na výrobku, v přiložených dokumentech nebo na oficiálních stránkách výrobců.
Postup při reklamaci
Zboží je třeba doručit na adresu prodávajícího, a to zasláním či osobně. Zásilky zaslané na adresu prodávajícího na dobírku nebudou firmou převzaty a budou zaslány zpět odesílateli.
Při zaslání je nutné přiložit dokument s co možná nejpřesnějším popisem vady. Dokument musí dále obsahovat kontaktní údaje - jméno, adresu a telefon.
K vyřízení je třeba doložit doklad o koupi - prodejka či faktura (postačí kopie), a také záruční list - byl-li dodán (nutno doložit originál).
Po doručení zboží bude sepsán reklamační protokol.
Reklamace je řešena bez zbytečného odkladu.
O výsledku reklamace bude kupující informován telefonicky.